Post by weacostrapreras on Feb 23, 2022 6:30:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Samurai Flash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Samurai Flash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Samurai Flash 2022 version ▞▞▞
musikløs
Den 1 ting, der irriterer mig, er, at de dybest set kopierede superhot og sagde, "tiden bevæger sig kun, når du bevæger dig", og spillet er lidt grundlæggende, fordi bosskampene er superlette, sammen med at fjenderne også er nemme, og de stjal karakterer fra store spilfirmaer som nintendo. Men fedt koncept og okay tidsspilder.
Jeg kan lide spillet, jeg er 59 lvl på en time! Men hvorfor disse tilføjelser irriterer mig
Spillet bliver kedeligt, når du har alt, og det er de samme niveauer igen og igen, og kontrollerne er forfærdelige
Miami Rope Hero Spider Games የሚና ጨዋታዎች sdhw
Hemmelige koder til den nyeste version af Samurai Flash, et nyt spil fra Yummy Games LLP. Hacking af et nyt actionspil på Android og IOS.
Samurai Flash แอ็กชัน bho
Samurai - Planet Pulp
Dette er et rigtigt fejlspil, jeg vil hellere spille et andet spil, og der er meget forsinkelse. Spil ikke dette spil
Det er en smule haltende, når man skærer tingene, så ja, det hele
Det føles godt bogstaveligt talt at føle sig som en samurai, og grafikken er ikke dårlig, men spillet er fantastisk, hele spillet er fantastisk. Gameplayet er så sjovt at opleve det
Absolut ikke en Superhot ripoff
Dette spil er fantastisk og sjovt, du kan bare flyve forbi og skære tingene i to. DETTE SPIL ER SJOVT!!
Jeg kan godt lide dette spil, men hver gang, når jeg er færdig med en annonce, sender den mig meget lysende til min startskærm
Fedt spil, men ingen muaic og sånt vibrerer og falske spillere, så ja 2 stjerner
Meget vidunderligt spil, og der var mange kort og boss, og det er meget spændende
Sjovt men til tider super laggy
I Tutu Bln
Meget sjovt og tilfredsstillende, jeg kan godt lide 5he animation, fordi det er ligesom den annonce, jeg anbefaler, du får
At klippe græs gør dig sløv, det er virkelig nemt at slås med bosser, nogle af npc'erne angriber dig ikke engang, det er nemt at misbruge timestop-fejlen, spillet har ingen lyd, og det fungerer rundt om et smuthul, hvor du er færdig med byens tagterrasse stadier går det tilbage til begyndelsen. Ellers er det ok, men bare ok er ikke ok.
dette spil er såååååå fantastisk, sørg for at spille det. når du flytter tiden bevæger sig, men det er slowmotion for fjenderne. tak fordi du lavede dette spil.
spillet ville være et fantastisk spil, hvis det ikke havde forsinkelser værre end online skole
For meget reklame
Lidt godt, og jeg kan lide det, men du ved, jeg kan lide det
På andet niveau begyndte jeg at flyve
Bogstaveligt talt bare super hot, men dårligt, i starten tager de linjetidsbevægelserne, når du flytter fra super hot
Super sjovt, men efter at du gentager niveauer, når du slår dem alle.
Færdig på 1 uge har alle karakterer og sværd bare ikke fået et på grund af fejl, plz juster annoncer, de er for meget
Niveau annonce niveau annonce niveau annonce og ... en anden annonce for dum hud 'belønning' bare fjern niveauerne og gør det til en annonceapp. Det ville i det mindste være ærligt.
Kan du give umuligt + niveau for 110 niveau, og alle niveauerne er så nemme fyr
det er sjovt, men det kunne være bedre.
GODT MEN PLS LØS LAGS OG NOGEN DUMMY ER BLEVET DIG TILFØJET ER UNYTTIG FORSIGTIG DET GØR IKKE SKADE og pls tilføj venner tabt så vi kan tilføje venner online eller offline multiplayer og pls tilføj kick og ban så vi kan ban eller kick hacker eller menneske har beskidt mund
Samurai Flash Jangovar rhg
Skrald, som om det var så haltet, at jeg ikke engang kunne bevæge mig i 2 minutter i træk😡
Bare rolig, vi får brug for en ny Android-app, og med venlig hilsen til brugen var det eneste, jeg virkelig vil være nemmere, hvis jeg har god tid til at møde dig hurtigst muligt, så vi kan gøre for at hjælpe dig med følgende link til næste dag levering til din hjemmeside
Det er godt, men det, jeg hader, er, at der er millioner af annoncer, og når jeg skærer busken
Jeg kan godt lide det, men det her har ingen interesse, du tager kun 1 slag til chefen på den fyr, rt5 er ikke multiple hit, du bare et slag, det er gjort, og ingen musik og oudio, selv når den annonce-puncing-ting er alt sammen en løgn, du ikke engang meme ansigt hvis du savner og ingen emoji i boksning ting i denne app alle ingen musik
Spillet er godt. Jeg kan godt lide ideen. Men hvis du skærer en blok for meget, halter spillet og går ned. Ret venligst.
dette spil halter meget, jeg bedømmer én stjerne, hvis du kan rette forsinkelsen, vil jeg give dig 5 stjerner
Det er et spil😒
Spillet fik ikke 5 stjerner, fordi spillet halter
Den har potentiale, men den er bare ikke den bedste elsker den ☺️
Samurai Flash Aksi nnub
Det er okay, jeg tror, jeg mener, en ting stinker ADSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS så mange annoncer, det dræber mig
Samurai Flash. Games. Du kanske också gillar. Visa alla · Guns Master. Games. Bang Hero. Games. Pirate Attack: Sea Battle. Games. Gang Blast. Games.
Jeg hader spil med emojis på, fordi hvis du mister, kommer de dumme, triste emojis ud, og denne har den grædende emoji, der ser så dum ud, at det kun sker, hvis du nogensinde dræbte gidsel-dumme spil👿
Det er et godt spil, men den sidste dag lader det dig ikke spille
Det er sjovt, synes jeg. For meget forsinkelse
Dette spil er MEGET laggy af en eller anden grund, men bortset fra det er det et godt spil
Dette spil er fantastisk, men der er nogle få ting, som jeg ikke kan lide i dette spil 1. for haltende, når jeg skærer mange objekter 2. du kan ikke låse op for noget skin, medmindre du går online 3. når jeg når måske 200. lvl . Det kommer tilbage til begyndelsen af niveau 4. alt, hvad du skærer, bliver en bunke kød, ligesom når du skærer et vagttårn, det bliver kød plz.fix, at jeg vil give dig fem stjerner, forresten, dette spil er fantastisk.
Godt men haltende