Post by weacostrapreras on Feb 23, 2022 6:15:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Scream 3: Horror Neighborhood ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Scream 3: Horror Neighborhood IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Ice Scream 3: Horror Neighborhood 2022 version ▞▞▞
Varföryyyyyy very *friendly* persona när du skaffar motorcykeln du ska göra det lättare att ett barn inte kan göra det här är så svårt kan du snälla göra det lättare som att göra en racerbana och det finns en knapp att gå och sedan köra Autosväng för dig.
Jag älskar isskrik men spelet very *friendly* personar när jag går in i spelet jag försökte typ fyra gånger men det hjälpte inte, snälla fixa buggarna
Det härkomst fungerar men jag vad andra pepo spelar det och det bra
Ice Scream 3: Horror Neighborhood Arkade vxin
Ett råd... Spela inte det här spelet. Om keplerians gör fler spel borde de åtminstone göra dem anständiga, speciellt kontrollerna. Den gyllene fisken slår aldrig upp, motorcykeln är omöjlig att köra, och på det hela taget suger det här spelet bara. Skaffa inte det här spelet, annars kommer du att gå sönder din enhet i raseri.
Det här spelet suger om du är i gost-läge, du måste se annonser med några sekunders mellanrum och cykeln blir bred och det finns ingen kod fyra den gröna hästen😠😠 och jag ville ge den en 0-stjärna
Dark Riddle
Kraschar lite men ändå bra.
Det fungerar bra men Rod kan komma in i ditt hus!! Så jag var tekniskt instängd i mitt hus och kunde inte lämna så jag skulle vilja om de gjorde fler utrymningsutgångar eller gör det så att Rod inte kan komma in i ditt hus.... Annat än att det här spelet är fantastiskt👍
I arkadspelet “Whack-a-troll” är det din uppgift att slå bort tandtrollen och se till ... Rocka Munnen screenshot 3 ... Ice Scream 1: Horror Neighborhood.
Spelet fungerar inte när jag öppnade spelet, spelet har fördröjt och efter några sekunder svarar spelet😠😡
Det är riktigt roligt, men du måste verkligen ge den gyllene fisken 50 % chans att leka eftersom jag spelade spelet i tre vändningstimmar och aldrig fick den gyllene fisken. PLZ LÄGG TILL MULTIPLAYER!!!!!!!!!!
Det här spelet är ett vackert spel som jag älskar att det har en massa pussel ibland kan det vara lite problematiskt men det är inte ett problem det enda problemet som jag skulle ha i det här spelet skulle förmodligen okej det skulle förmodligen vara som brunnen det är bara spel men allt annat än att jag bara älskar att det är ett bra spel som du förmodligen borde gilla som skaffa det det är ett bra spel du kommer verkligen att gilla det om du köper det jag menar jag menar installera det eftersom du inte behöver köpa det det men vi ses ändå senare
Det är det värsta spelet någonsin, det är så många fel och när vi försöker köra motorcykelspöet framför dig förväntar jag mig inte det från kapleries
Jag betygsätter det en 4 eftersom under minispelet i köpcentret. När jag är klar med att gå igenom alla säkerhetskameror låter knappen mig inte röra den, snälla fixa det eftersom det inte fungerar Tack.
Varför gjorde du cykeltiden så liten att den är väldigt svår, vänligen gör cykeltiden lätt
Jag ser många pip som klagar på motorcykelreglagen, och du behöver inte ens motorcykeln för att få den röda hästen, du kan göra det genom att gå, du måste bara ta tid. Hur som helst, det är ett riktigt roligt spel ^w^
Ett av de sämsta spelen någonsin med alldeles för mycket annonser, och jag vet att det är din enda inkomstkälla men alla som spelar spelet kommer att titta på videor om de inte har någon aning om vad de ska göra härnäst i spelet
Jag gillar det här spelet för att det ger dig en bra utmaning och ibland blir jag rädd men det här är ett bra spel för inte ens bloody Mary skrämmer mig inte och det faktum att det här spelet skrämde mig är bra.😉
Ice Scream 3: Horror Neighborhood Arkády wppt
Ki korbe och Facebook åker du de kommande två veckorna och månaderna 2:a de kommande två veckorna och månaderna 2:a de kommande två åren
Det finns några annonser och du kan inte avvery *friendly* persona det så du måste starta om igen, snälla fixa det
Ice Scream 3: Horror Neighborhood আর্কেড jvup
Jag gillar inte det här spelet eftersom det är lite läskigt och när jag försökte öppna öppnas ytterdörren inte, vänligen fixa det här spelet. FIXA DETTA SPEL.
Kan ni fixa felet i spelet tack
Jag älskar spelet hitta mig när jag blir tillfångatagen av glassmannen men det är superkul och jag gillar verkligen att spela spel med min syster
Spelet är bra men när jag lämnade dem startade spelet om, vänligen fixa dem
Ok, så när jag skulle skaffa den sista hästen, bestämde jag mig för att titta på en annons, men jag var tvungen att slå på mitt wifi igen, eftersom jag inte gillar att lägga till visas medan jag spelar, så jag gick till konfigurationen ,och när jag kom tillbaka till appen startade den om spelet,jag var på väg att vinna,det är därför jag inte gillar det :PI tog bort de 3 av dem oof
Jag gillar det här spelet men när jag fiskar var det så svårt och jag har fortfarande inte fått tag på den gyllene fisken så du måste verkligen jobba på det här spelet och göra det lättare att få tag i fisken eftersom det här är en utmaning
Jag ger fem stjärnor men spelet tystar sig självt när du blir fångad och min gyllene var inte på väg i köpcentret överlag, det här är ett bra spel men jag hoppas att kepelarians fixar detta
Jag gillar spelet men det är ett problem att cykeldelen är riggad
Mycket bra spel och fantastiska klippscener men jag ger bara 3 stjärnor men om 4 del kommer kommer jag att ge 5 stjärnbetyg
Jag laddade ner den här appen på min surfplatta och telefon men när den slås på släpar den och very *friendly* personar av sig själv och säger "ice scream 3 har böjt sig" det är väldigt irriterande jag vill verkligen spela det här spelet men det låter mig inte
Ice Scream 3: Horror Neighborhood Spillehall msrd
Jag kan inte vinna motorcykeltävlingen och om du lägger 106 sekunder på loppet så kommer jag betygsätta fem stjärnor ok?
Hustle Castle: Medieval games Rollimängud mcm
Det var tråkigt men jag gav det två stjärnor eftersom det här spelet har potential
Det är ett bra spel men det har ett problem jag kommer att fly jag vill hitta bara grön häst jag hittade också hittade den jag tar in i skåpbil men den försvann snälla ta bort felet så snart som möjligt
A Beautiful Day in the Neighborhood ... American Horror Story - Säsong 8: Apocalypse ... Masters of Horror 10 - We all Scream for Ice Cream
Spelet var fantastiskt men när säkerhetsvakten säger att vi ska passera genom CCTV på rekordtid sövde jag spö med en elektropistol men han sover i 1 min. uppdraget att passera alla kameror är 70 sekunder när jag är halvvägs spö fångar mig så jag ber om att öka spöets sömntid till 2 minuter men jag spelade det i spökläge spelet är fantastiskt jag gillade very *friendly* personet
Wow
Fantastiskt skräckspel. Några fel och roliga ögonblick, men över allt ett fantastiskt spel att spela och följa upp från de andra två Ice Scream-spelen.