Post by pablongtitisri on Feb 17, 2022 1:05:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ Mr. Meat: Horror Escape Room 2022 version ▞▞▞
Moro og moro og moro moro
En stjerne fordi hver gang jeg laster opp spillet, tvinger det meg inn i appbutikken for å laste ned sum stupid ass cooking fever-spillet. Og når jeg går ut, laster den aldri opp. Dette er y utviklingsspill er bedre. Fiks dette fordi jeg avinstallerer det.
Mr. Meat Horror Escape Room アーケード tryl
Dette er et bra spill, men det krever mange oppgaver
Jeg betalte 2$ for å fjerne annonser og kjøpet var vellykket, men det er fortsatt annonser, spillet kan ikke spilles med så mange annonser, jeg vil ha pengene mine TILBAKE. DETTE ER EN SUKKEL
Spillet er fint, men du må gi lagringsalternativet siden ppl tapte spillet n starter på nytt, det tar tid og det er 2 jenter, så sparer du en jente og very *friendly* personter spillet, må du holde spillet fritt slik at den andre jenta også blir reddet.
Kjempe bra spill!!! Den grisen hadde meg i hysteri hahahaha. Elsker det faktum at du får en hagle også, veldig godt gjennomtenkt, noe av den beste grafikken jeg har sett i et Android-spill på konsollnivå. Jeg hadde imidlertid et problem med hammeren, med det mener jeg at jeg ble tiltrukket av Mr meat og da jeg kom tilbake var hammeren ingen steder å se. No biggie som jeg nettopp startet på nytt, ja spillet er så bra at jeg har ingen problemer med å miste fremdriften for å starte på nytt. Flott arbeid til utviklerne
Bra men litt mye reklame
Annonsene fra spøkelsesmodus gjør meg så irritert Fjern dem Jeg har ikke penger til å fjerne annonser Jeg ønsket å gi 5 stjerner, men 1 på grunn av annonsene =/
Jeg elsker dette spillet, men av en eller annen grunn kan jeg ikke få den nye oppdateringen, jeg prøvde alt, men den lar meg ikke oppdatere den. I den nye oppdateringen er det et mindre kjøkken, men i mitt er det større.
Det er bra og alt, men hvorfor HVERT sekund er det en add, og når en add spiller, går den ut av hullspillet 👎👎👎
Veldig fint og skummelt skrekkspill, men jeg er så trist at jeg oppdaterte appen, og jeg la plutselig merke til at Mr meats-datteren Rebecca ikke er i spillet. Jeg ønsket å frigjøre henne. Jeg elsker spillet, så jeg ga det 5 stjerner, vennligst legg Rebecca i det . Vær så snill, jeg elsker keplerians og jeg er stor fan av det, vær så snill å fiks problemet mitt jeg elsker det, jeg ber deg om igjen og igjen
Vennligst legg til en gris til, og jeg vil også se hans kone og hans barn. Jeg er veldig interessert og spent på å se den nye versjonen og gjøre den litt vanskeligere. Alle vennene mine spiller og liker dette spillet takk og takk 😏😁👍👍👍👍🙏
Hvordan bruker man pistolen!!!!? Tillegg kommer hver gang du mislykkes i en oppgave, og de er 30 sekunder!!!!!
Hei mitt navn er Jre'Lyn. Jeg ga spillet 3 stjerner fordi det er ekstremt skummelt og spennende, men annonsene vises som hvert 13. sekund og det er irriterende, så vær så snill å fikse det ha en fin dag deves
De beste spillene noensinne jeg ble skremt for første gang, og du må legge til en lang avvery *friendly* personning Min søster elsker det også, og spillene er offline, legg til en online-mod, vær så snill, jeg elsker avvery *friendly* personningene, og det tok tid jeg mente timer å gjøre😂😂 Thx for dette spillet kleipries utvikler💙💚💛💜💋👄
Jeg kan ikke spille dette spillet. DET går tilbake når jeg klikker på avspillingsknappen
Jeg elsker spillet så mye, og jeg har en forespørsel til deg😣:- (1) Gi sneak-knappen i høyre hjørne, så kan vi snike oss mens vi går (2) Vennligst fiks feilene i spillet fordi spillet henger i 4gb ram mi redmi note 4 (3) Denne ekstreme modusen i spillet er ikke veldig vanskelig mr.meat er treg mens mr.meat bør 2x raskere enn oss (4) legge til mr.meats baby,Ny måte å vinne på som noe nytt. da spiller flere dette spillet igjen. ---svar meg jeg håper du løser de problemene ELSKER DEG♥️ Keplerians Team
Dette spillet er så dumt at du ikke kan gå ut av en annonse uten å gå tilbake til startskjermen, den som har laget dette er en total idiot
Dette er kjempebra fordi jeg liker mr. Kjøtt den vanskelige delen er at jeg ikke kan få den lille jenta til denne forskeren, men likevel
Mr meat team vær så snill og lag flere oppgaver og gjør spillet vanskeligere. Gjør historien mer interessant enn å bare redde jenta blir kjedelig.
Fantastisk spill! Når du spiller i spøkelse og det er annonser, kan du bare slå av Internett og starte spillet på nytt og bomme! Ingen flere annonser! Det er et ganske kult spill!
Det ville vært et bra spill hvis det ville redde fremgangen din. Hvis du klikker av skjermen i 1 sekund, tar det deg hele veien til begynnelsen. DET SUGER!!!!!
Dette spillet er fantastisk, men annonsene er sååå irriterende, det er derfor jeg ga det tre stjerner ⭐
Bra skrekkspill, men jeg anmelder 3 stjerner fordi mr.meat i ekstremt nivå ikke ser noe
Dette spillet er genialt, det er så bra med kontrollene. Dette spillet er vanskelig og skummelt, og jeg elsker denne typen skrekkspill. Takk til kepler for å lage dette fantastiske spillet
Huset er for lite og knapt noen gjemmeplasser, så bli alltid fanget, også virker han ikke så skummel eller får deg til å hoppe. Han var på toppen av trappen og jeg gikk forbi bunnen og han tok meg, veldig dårlig spilling.
Elsker det! Jeg vil si at jeg har hatt hyppige feil i enkel modus. En vanlig er at grisen ikke bryter seg inn i båsen etter å ha veltet fôret. Han kommer bare aldri, noe som resulterer i at han må starte spillet på nytt til tross for at han har flere netter igjen. Han har også klart å komme seg over gårdstunet 3 ganger raskere enn han burde. Til very *friendly* persont, et par ganger når det fanges, ser det ut til at spillet fryser med lydeffekter som fortsatt spiller, men Mr. Meat bare står foran deg uten evne til å bevege seg.
Jewel Legend – Xếp Kim Cương Trò chơi điện tử tsau
På grunn av det når jeg laster det ned er jeg så spent, og når den kommer på 100 %, prøver den på nytt og jeg prøver og prøver på nytt, prøver den alltid på nytt slik på 94 % til 100. Jeg fant denne tilbakemeldingen og gir tilbakemelding, og når den er ferdig med tilbakemeldingen, prøver den på nytt til 0% så hva skjedde, jeg har bare ikke installert det, så ranger denne trestjernen det er urettferdig å kaste bort Internett eller WiFi ;(
Jeg gir 5 stjerner fordi jeg elsker det, det er ingen annonser når du slår av wi-fi og du kan øve modus
Mr Meat: Horror Escape Room آرکید xmt
Det er et skummelt spill, men very *friendly* personten når vi er ferdig med oppdraget er morsomt, gjør det mer skummelt
Det er et hopp-arr-spill for at søsteren min ikke kunne sove da hun spilte det. Jeg elsker det du burde lage en nummer 2 og kanskje en veldig skummel bakhistorie.😎👁👅👁
Dette spillet er kjempebra! Det er grafisk Så bra også, og spillingen er bra og fantastisk Fortsett å oppdatere disse fantastiske spillene. Og fortsett godt arbeid😊😊😊😊😊😊. Jeg hadde en idé: Kan du legge til Mr meat Wife Grave så det gjorde spillet mer skummelt 😈. Så kanskje legge til litt mer puslespill Og påskeegg som hemmelig hemmelig rom For eksempel i nærheten av bilen Så når du går til det er det en hemmelig falldør. Legg også til Bahasa Melayu-språk i språkalternativer
Skremmende det er bra, men jeg hater når du er i låven og du ikke kan komme deg ut når det står dør og har hånden jeg prøvde flere ganger og jeg kommer ikke ut
Jeg ga 3 rangeringer fordi hvis vi spiller i spøkelsesmodus, blir annonsene veldig urovekkende. Hvis vi spiller i enkle, normale moduser vil ikke grisen forlate oss. Håper du bedre tar vare på dette
For mange annonser. Men alt i alt veldig bra grafikk og gameplay
Jeg ville gitt dette fem stjerner hvis det ikke handlet om at grisen var for fort
Andre og jeg hadde det samme problemet, når vi kommer til døren står det at vi skal bruke haglen til å åpne døren, men det er ingen bunn å skyte! på grunn av dette kunne jeg ikke spille spillet og endte opp med å slette det. vær så snill å fikse det!
Fint spill. Og det er en veldig interessant tanke om det er at vi kan ta spøkelsesmodus og da kunne Mr meat ikke engang se oss. Så fint at kontrollene er også bra, grafikken er så kul. Og en annen tanke er at vi får gratis hint nedover hintsymbolet og det er så kult. Jeg foreslår til alle folk som tenker å laste ned dette spillet, så det dere alle venter på, bare gå og last ned dette spillet.
Mr. Meat: Horror Escape Room Παιχνίδια arcade ndfp
Dette er et flott spill, det er nå annonser fordi jeg ikke gjorde det på wifi, det er derfor det er bedre enn bestemor. greit med spillet
Mr. Meat: Horror Escape Room Arcade tua
Ok så annonsene er ikke hafe men...jeg måtte slette og laste ned på nytt bare for å skyte døren og det verste er at det henger så mye!
Hei Dette spillet trenger noen mange oppdateringer Vennligst legg til et nytt skinn for Mr Meat og vennligst bring tilbake psykopatjakten
Dette spillet er mam jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre en forskjell mellom oss oppdater meg og du kan drikke en eller annen grunn til at vi trenger å få en sjanse
Jeg gir den bare 2 stjerner fordi hvis du bare trenger én ting for å beseire Mr Meat, så forsvinner den nødvendige tingen. Jeg trengte bare den runde nøkkelen for å rømme, men den var i sperrebolten, og selvfølgelig trengte jeg en hanske for å gjøre det, men jeg søkte gjennom hele huset fra topp til bunn, og jeg fant det ikke. Dette er alvorlig uærlig. De svarer ikke engang på tilbakemeldingene våre.
Annet element i spillet mangler.. Som den andre nøkkelen og lagene for veden.. Vær så snill å fikse spillet
Det er litt søppel på grunn av den lave følsomheten. Selv når jeg har den på maksimal følsomhet, kan den ikke engang bevege seg ordentlig.
Jeg tror du bør ha valget mellom farge og vi bør være Mr meat eller kvinnen, eller vi er allerede superhelten, men dette skrekkspillet er så enkelt å fullføre at du bør legge til flere spøkelsesspill til det som alle modder du kan lage i hele verden
Bra, men trenger mer tydelig og gjøre mer vanskeligheter
Spillet er veldig bra, men når du prøver å spille som spøkelse er det for mye tilføyelse hver gang jeg får et tillegg og jeg er ferdig, får jeg et nytt samtidig også det er en Lil-feil med mister meat man og super overvurdert totalt sett Jeg antar at spillet er ok
Kontrolleren og joysticken var utmerket, det eneste jeg ble irritert var byttet av nøklene. Det ene eksemplet er den grønne nøkkelen, noen ganger finner jeg den ikke, og jeg har bare tilgang til huset.
Fint spill, men Mr meat er alltid på de samme stedene, så det gjør det vanskelig, så hvis du suger som meg, bruk spøkelsesmodus (Mr meat kan ikke se deg hvis spøkelsesmodus er på)